Automobilių antikorozinis padengimas - Antikoras.lt

Apie mus Antikorozinio padengimo paslaugos ir kainos Naujienos ir straipsniai Mitas ir tikrovė apie automobilių atsparumą korozijai Kontaktai
Centrai Paslaugos
 
Pasirinkite antikorozinį centrą:
 
Klaipėdos Dinitrol centras (Dubysos g.66a)
Vilniaus Dinitrol antikorozinis centras
Vilniaus Dinitrol centras (Savanorių pr.163)
  -  
pažymėtuose centruose yra nuomojamas automobilis
Pasirinkto centro paslaugų kainos
ir laiko rezervacija

Klaipėdos Dinitrol antikorozinis centras Dubysos g.66a yra specializuotas atlikti paslaugas lengviesiems, komercinės paskirties automobiliams bei mikro autobusams.

Paslaugų rezervacija ir kainos
spausk čia


Mikro autobusų dengimo kainos EUR.PDF

 Taip pat šiame centre atliekame:

  • Tepalų keitimą
  • Važiuoklės remontą
  • Stabdžių ir amortizatorių patikrą ant stendo
  • Pagrindinių diržų keitimą
  • Duslintuvų keitimą, taisymą, sandarinimą
  • Greičių dėžės remontą
  • Aušinimo sistemos remontą
  • Cheminį salono valymą
  • Slenksčių, arkų suvirinimo darbus     

Paruošiame automobilį techninei apžiūrai

  +370 685 09399  tel/fax +370 46 236622
         


Pagrindinių atliekamų paslaugų aprašymas:

1.Standartinis
(rekomenduojama dengiant pirmą kartą)
3.Vidinės ertmės + vienu sluoksniu dugnas (rekomenduojama dengiant pakartotinai)
 
 
 
 
1.Standartinis (rekomenduojama dengiant pirmą kartą)
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.
 
2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Kėbulo uždarų ertmių padengimas: Naudojant specialius antgalius, ertmės (durelės, statramsčiai, sparnai, ertmės prie žibintų ir pan.) dengiamos labai skvarbiomis, vaškingomis inhibitorinėmis medžiagomis DINITROL ML (senesniems kaip 5 metai automobiliams) arba DINITROL 1000 (automobiliams iki 5 metų), gręžiant papildomas technologines kiaurymes pagal individualias schemas kiekvienam modeliui. Bagažinės ir variklio dangčiai dengiami skvarbia, netepančia medžiada DINITROL 77B arba DINITROL 1000, DINITROL ML, arba A-80. 

5) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML, A-80 arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui, pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis  medžiagomis DINITROL 4941, DINITROL METALLIC arba RAL7000. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų – STANDART 0,5 mm, kitose zonose STANDART 0,3 mm

6) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.

 
 
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga, valomi ir rūdžių modifikatoriumi DINITROL RC800 apdorojami korozijos židiniai

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Kėbulo uždarų ertmių padengimas: Naudojant specialius antgalius, ertmės (durelės, statramsčiai, sparnai, ertmės prie žibintų ir pan.) dengiamos labai skvarbiomis, vaškingomis medžiagomis DINITROL ML (senesniems kaip 5 metai automobiliams) arba DINITROL 1000 (automobiliams iki 5 metų), gręžiant papildomas technologines kiaurymes pagal individualias kiekvienam modeliui schemas . Bagažinės ir variklio dangčiai dengiami skvarbia, netepančia medžiaga DINITROL 77B arba DINITROL 1000, DINITROL ML arba DINITROL A-80. 

5) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui, pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 4941 arba DINITROL METALLIC. Ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų naudojama DINITROL 479 kaip garsą izoliuojanti. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų 1mm-0,8 mm, kitose zonose 0,8 mm-0,6 mm.

6)Realizuojami papildomi antikorozinio dengimo pageidavimai:viso panaudojama iki 50% daugiau medžiagų nei STANDARTINIAM dengime.

7) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.

 
 
3.Vidinės ertmės + vienu sluoksniu dugnas (rekomenduojama dengiant pakartotinai)
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Kėbulo uždarų ertmių padengimas: Naudojant specialius antgalius, ertmės (durelės, statramsčiai, sparnai, ertmės prie žibintų ir pan.) dengiamos labai skvarbiomis, vaškingomis inhibitorinėmis medžiagomis DINITROL ML (senesniems kaip 5 metai automobiliams) arba DINITROL 1000 (automobiliams iki 5 metų), gręžiant papildomas technologines kiaurymes pagal individualias schemas kiekvienam modeliui. Bagažinės ir variklio dangčiai dengiami skvarbia, netepančia medžiada DINITROL 77B arba DINITROL 1000, DINITROL ML, arba A-80.
 
5) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML, A-80 arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui, pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 4941, DINITROL METALLIC arba RAL7000. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų – 0,3 mm, kitose zonose 0,2 mm.

6) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.

 
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML, A-80 arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui, pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 4941, DINITROL METALLIC arba RAL7000. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų – 0,5 mm, kitose zonose 0,3 mm .

5) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.

 
 
 1) Kėbulo uždarų ertmių padengimas: Naudojant specialius antgalius, ertmės (durelės, statramsčiai, sparnai, ertmės prie žibintų ir pan.) dengiamos labai skvarbiomis, vaškingomis inhibitorinėmis medžiagomis DINITROL ML (senesniems kaip 5 metai automobiliams) arba DINITROL 1000 (automobiliams iki 5 metų), gręžiant papildomas technologines kiaurymes pagal individualias schemas kiekvienam modeliui. Bagažinės ir variklio dangčiai dengiami skvarbia, netepančia medžiada DINITROL 77B arba DINITROL 1000, DINITROL ML, arba A-80. 

2) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.

 
 
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML, A-80 arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui bei gerai garsą izoliuojančiomis medžiagomis , pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 479 bei papildomai DINITROL 4941. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų 1mm– 0,8 mm, kitose zonose 0,8-0,6 mm.

5) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
All Content Copyright © 2017 UAB Antikoras. All rights reserved. Antikorozinis padengimas - www.antikoras.lt Created by: Weblance