Automobilių antikorozinis padengimas - Antikoras.lt

Apie mus Antikorozinio padengimo paslaugos ir kainos Naujienos ir straipsniai Mitas ir tikrovė apie automobilių atsparumą korozijai Kontaktai
Centrai Paslaugos
 
Pasirinkite antikorozinį centrą:
 
Klaipėdos Dinitrol centras (Dubysos g.66a)
Vilniaus Dinitrol antikorozinis centras
Vilniaus Dinitrol centras (Savanorių pr.163)
  -  
pažymėtuose centruose yra nuomojamas automobilis
Pasirinkto centro paslaugų kainos
ir laiko rezervacija

Vilniaus Dinitrol antikorozinis centras Savanorių pr.163 yra specializuotas atlikti paslaugas ne tik lengviesiems bet ir  stambesnių gabaritų automobiliams: mini venams, mikro autobusams, autobusams, vilkikams, savivarčiams, puspriekabėms, kemperiams (namams ant ratų) ir t.t.

Paslaugų rezervacija ir kainos spausk čia!

Mikro autobusų dengimo kainos EUR.PDF

 +370 659 95828
 



Pagrindinių atliekamų paslaugų aprašymas:

Video: Dinitrol technologija

1.Standart (rekomenduojama dengiant pirmą kartą)
 
 
 
 
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Kėbulo uždarų ertmių padengimas:
Naudojant specialius antgalius, ertmės (durelės, statramsčiai, sparnai, ertmės prie žibintų ir pan.) dengiamos labai skvarbiomis, vaškingomis inhibitorinėmis medžiagomis DINITROL ML (senesniems kaip 5 metai automobiliams) arba DINITROL 1000 (automobiliams iki 5 metų), gręžiant papildomas technologines kiaurymes pagal individualias schemas kiekvienam modeliui. Bagažinės ir variklio dangčiai dengiami skvarbia, netepančia medžiada DINITROL 77B arba DINITROL 1000, DINITROL ML, arba A-80. 

5) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML, A-80 arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui, pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 4941, DINITROL METALLIC arba RAL7000. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų – STANDART 0,5 mm, kitose zonose STANDART 0,3 mm

6) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.
 
 
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, bamperiai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove:
automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga, valomi ir rūdžių modifikatoriumi DINITROL RC800 apdorojami korozijos židiniai

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Kėbulo uždarų ertmių padengimas: Naudojant specialius antgalius, ertmės (durelės, statramsčiai, sparnai, ertmės prie žibintų ir pan.) dengiamos labai skvarbiomis, vaškingomis medžiagomis DINITROL ML (senesniems kaip 5 metai automobiliams) arba DINITROL 1000 (automobiliams iki 5 metų), gręžiant papildomas technologines kiaurymes pagal individualias kiekvienam modeliui schemas . Bagažinės ir variklio dangčiai dengiami skvarbia, netepančia medžiaga DINITROL 77B arba DINITROL 1000, DINITROL ML arba DINITROL A-80. 

5) Dugno bei ratų arkų padengimas:
dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui, pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 4941 arba DINITROL METALLIC. Ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų naudojama DINITROL 479 kaip garsą izoliuojanti. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų 1mm-0,8 mm, kitose zonose 0,8 mm-0,6 mm.

6)Realizuojami papildomi antikorozinio dengimo pageidavimai:viso panaudojama iki 50% daugiau medžiagų nei STANDART dengime.

7) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas
 
 
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Kėbulo uždarų ertmių padengimas: Naudojant specialius antgalius, ertmės (durelės, statramsčiai, sparnai, ertmės prie žibintų ir pan.) dengiamos labai skvarbiomis, vaškingomis inhibitorinėmis medžiagomis DINITROL ML (senesniems kaip 5 metai automobiliams) arba DINITROL 1000 (automobiliams iki 5 metų), gręžiant papildomas technologines kiaurymes pagal individualias schemas kiekvienam modeliui. Bagažinės ir variklio dangčiai dengiami skvarbia, netepančia medžiada DINITROL 77B arba DINITROL 1000, DINITROL ML, arba A-80.
 
5) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML, A-80 arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui, pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 4941, DINITROL METALLIC arba RAL7000. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų – 0,3 mm, kitose zonose 0,2 mm

6) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas
 
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML, A-80 arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui, pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 4941, DINITROL METALLIC arba RAL7000. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų – 0,5 mm, kitose zonose 0,3 mm.

5) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.

 
 
 1) Kėbulo uždarų ertmių padengimas: Naudojant specialius antgalius, ertmės (durelės, statramsčiai, sparnai, ertmės prie žibintų ir pan.) dengiamos labai skvarbiomis, vaškingomis inhibitorinėmis medžiagomis DINITROL ML (senesniems kaip 5 metai automobiliams) arba DINITROL 1000 (automobiliams iki 5 metų), gręžiant papildomas technologines kiaurymes pagal individualias schemas kiekvienam modeliui. Bagažinės ir variklio dangčiai dengiami skvarbia, netepančia medžiada DINITROL 77B arba DINITROL 1000, DINITROL ML, arba A-80. 

2) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.
 
 
 
1) Paruošimas: automobilį pakėlus ant keltuvo nuimami posparniai, apsauginiai skydeliai, ratai ir pan.

2) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

3) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

4) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos gruntuojamos medžiagomis DINITROL ML, A-80 arba DINITROL 1000 ir dengiamas tirštomis tiksotropinėmis, atspariomis mechaniniam poveikiui bei gerai garsą izoliuojančiomis medžiagomis , pasižyminčiomis geru sukibimu su paviršiumi, gerai suderinamomis su senomis dangomis medžiagomis DINITROL 479 bei papildomai DINITROL 4941. Apsauginės dangos storis : ratų nišose , 20 cm pločio juostos ties slenksčiais ir už galinių ratų 1mm– 0,8 mm, kitose zonose 0,8-0,6 mm.

5) Baigiamieji darbai: automobilis plaunamas, patikrinama padengimo kokybė, išduodamas padengimo sertifikatas.


7.Periodine  dugno apsauga (rekomenduojama atlikti kas du metus)

1) Plovimas aukšto slėgio vandens srove: automobilio dugnas plaunamas aukšto slėgio (180 atm) karšto vandens srove, pašalinama nekokybiška sena danga.

2) Džovinimas: Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.

3) Dugno bei ratų arkų padengimas: dugnas ir ratų arkos dengiamos medžiaga  Dinitrol A-80 arba 77B turinčia korozijos inhibitorių(stabdo korozijos procesą) turi gerą sukibimą su paviršiumi, gerai derinasi su senomis dangomis . Kadangi danga skaidri, apsaugos periodu yra kontroliuojamos pažeistos korozijos  vietos, bei puikiai apsaugomos nepažeistos.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 



 
 
All Content Copyright © 2017 UAB Antikoras. All rights reserved. Antikorozinis padengimas - www.antikoras.lt Created by: Weblance